miércoles, 21 de mayo de 2014

Com passa el temps...

Com passa el temps...ja fa quatre anys que voltem pels escenaris amb Awake, i la veritat és que hem passat mil i una aventures. Coses bones i coses dolentes, però sobretot, com més camí fas, més coses aprens.
Aquest últim any ha sigut en realitat el que crec que ha canviat les coses definitivament. La formació actual és una passada. Marky (bateria) i Dídak (baix) són germans, i comparteixen la passió de la música desde sempre. La seva complicitat és esfereïdora de vegades, improvitzant als assajos com si fos un tema que han tocat tota la vida. A això hi sumem la última incorporació, ja no tant recent (aviat farà un any) de'n Tavi (guitarra). I què explicar-vos de'n Tavi? No és família directa però com si ho fos, un tio que no pot estar ni un dia sense tocar, super perfeccionista i molt polit amb els instruments (sempre em fot bronca perquè no netejo bé la meva guitarra...o simplement perque no la netejo...)
Així que amb aquests tres, Tavi, Dídak i Marky, i jo mateixa, els assajos s'han tornat un mètode de vida, i estem composant a un ritme que jo personalment mai havia experimentat. Sempre he escrit cançons, però també he tingut molt de respecte pel tema de la inspiració, i si em quedo sense aquella cosa que em fa escriure? Aquella mena de possessió infernal que t'aïlla del que passa al voltant, comences a escriure en un paper, s'acaba el full i torçes al marge de la dreta per seguir escrivint de costat ni que sigui, ja que no pots parar....Això és el que em passa amb Awake. La inspiració m'enganxa a cada assaig, i assajem quasi cada dia...amb pell de gallina...això vol dir que el nostre projecte de disc a finals d'any cada cop està més a prop! Ahir mateix un altre cançó nova!
No sabem com acabarà l'any, de moment estem tancant noves dates de concerts aquest estiu sobretot per gràcia de moment, i esperem poder ensenyar-vos les noves cançons i veure què us semblen, fa molta il.lusió!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario