jueves, 1 de mayo de 2014

Tornar a Respirar

M'agrada Tornar a Respirar, no és que no m'agradin normalment els temes que escric i que fem amb AWAKE, però els que escriviu sovint ja m'enteneu, no sempre t'agrada el que fas, de vegades ho descartes i ho tornes a aprofitar anys després...Tornar a Respirar ha estat per mi una revolució en aquest aspecte.

Una melodia i harmonia que després d'anys em seguia atrapant i demanant una lletra en català, i finalment així ha estat.

Desde petita sempre he escrit en català, castellà i anglès, però és cert que alhora de cantar en català em feia vergonya, doncs crec que té una sonoritat i rima difícil.

Sempre hi ha algú que et critica el minimaliste que està de moda últimament en la música catalana, i t'aconsella no anar per aquest camí. Però Tornar a Respirar no és minimalista. No és un tema de dos acords i una tornada repetitiva, no està feta per vendre més o menys, ni escrita perque funcioni...

És un tema que surt de l'ànima i que pretén fer Tornar a Respirar a qui l'escolti. Espero posar moltes pells de gallina, emocionar a moltes persones, i sobretot donar un alè d'esperança a tothom que ho passa malament en aquests moments.

De vegades és com despullar-te, i ensenyar el teu diari secret, però val tant la pena veure l'expressió del públic, i sentir l'energia connectada per la música...Visc sincerament per la música, no hi ha res que em faci tant feliç i em sigui tant necessari per seguir respirant, però estar clar que sense públic per emocionar, res té sentit.

Gràcies públic màgic, espero emocionar-vos amb Tornar a Respirar!

Tornar a Respirar - AWAKE - Videoclip

No hay comentarios:

Publicar un comentario