jueves, 27 de noviembre de 2014

Gràcies per les vostres opinions!!!

Molt bon dia!! Avuí dijous! toca'm els...jejej
Estic de bon humor, fa uns dies vaig fer un experiment. Tenia un dubte i vaig demanar opinió a Facebook. El meu dubte era si entrar o no entrar en un programa d'aquests de Tv de cantants...comença per algo així com La, i acaba amb algo com Voz..
La resposta va ser molt bona, molta gent va dedicar un moment del seu temps a dir-me el que pensava sobre el tema, i ho agraeixo profundament, ja que he après moltes coses sobre el tema, i de la mateixa manera, vull explicar la meva experència per si li pot servir a algú.

El primer contacte el van fer per Facebook, em va enviar un missatge privat un noi super simpàtic la veritat, i em proposava anar a Madrid (pagant jo els gastos) per fer dos castings. 
En cas de passar aquesta fase ja sí que tot correria a càrreg de la organitzacio, però hauria de signar un contracte. Malauradament, el noi del programa, no disposava del contracte ni em podia donar informació sobre les clàusules (havia de mirar tot allò que em comentaveu per face, de les restriccions a l'hora de treure treballs discogràfics amb Awake o alguna de les meves bandes). Vaig contactar amb l'empresa que duu la contractació però no he rebut resposta.

Per la resta, sí que és veritat que en l'enquesta del Face, guanyava el Sí per golejada, però he reflexionat molt sobre el tema, i sobretot en un consell de'n Marky, em va dir: Et va fer il.lusió quan et van trucar? si la resposta és sí, potser hi hauries d'anar, però si no te'n fa, no hi vagis.

Al cap d'uns dies, ahir mateix, em va trucar el noi de la organització. Havia llegit al face que us vaig preguntar sobre el tema, i em va demanar que siusplau, treiés el comentari, ja que si finalment passés els castings, em podrien desqualificar per filtracions d'informació i demés.
S'entén perfectament, són coses de contractes, drets d'imatge, l'espectacle televisiu en definitiva...és normal...però si encara no he entrat i ja m'estàn demanant que tregui comentaris del meu face privat, potser no és un lloc on vulgui passar-hi temps...

En definitiva, els que em coneixeu, sabeu que ho donem tot pel nostre públic, i amb el que vibro realment, és amb els directes, cantant lo meu, amb les persones de carn i ossos davant meu, sentint l'emoció de la música i de la gent que ve a veure't. No hi ha res més adictiu i més reconfortant per mi que això, tocar en directe, lo meu...

Per això, i perque no em va fer il.lusió quan em van trucar, i perque em dec a la meva gent, i perque no vull passar temps de la meva vida en un lloc on em diguin què haig de fer, però no m'expliquin què volen fer ells de mi....en definitiva, la resposta és NO!

Gràcies a tots i totes, us estimo molt, merci per dedicar-me un momentet per donar-me la vostra opinió, pels missatges privats i per tots els consells que m'heu donat, mil gràcies! Ens veiem als escenaris, molt aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario