miércoles, 1 de julio de 2015

- AWAKE - 2 de Juliol "New Age" al Sala Monasterio de Bcn.

Per fi arriba el moment. A un dia de la Presentació de New Age. 



El primer Show en elèctric del 2015, pretén començar la New Age Tour '15. 

Ahir un gran amic em va preguntar si estava nerviosa pel concert, i en realitat ho estic, però perque jo ja sóc així, lluitant en secret contra el pànic escènic. Però és la primera vegada en molt de temps, que sento confiança plena en el show que hem preparat. "Has creat una Quimera" em va dir. Noves cançons fresques i amb energia positiva, i els mitics temes com Wake Up o Luna o Without Your Light, que ens recorden la de temps que fa que rutllem pels escenaris.

La felicitat és la tònica ara mateix, tot i que la feina de vegades desborda. Montar-ho tot nantros mateixos és molt bèstia, sobretot quan no tens un duro, però ja sabeu allò de que "El hambre aviva el ingenio", i tinc la sort de comptar amb en Marky, que s'ho curra màxim no només amb la composició i la bateria, sinó amb el muntatge audiovisual d'Awake, videoclips, trailes, foto, web...

Aquest any crec que tenim tot el que ens fa falta! Hem trobat un gran guitarrista, tenim uns nous temes que encara que quedi malament dir-ho jo mateixa, són la canya, i m'emociona més que mai cantar Awake!

Espero veure-us demà a tots i totes, als de sempre, i als qui llegiu això i tingueu curiositat per saber com sonem. 

Volem fer-nos escoltar per tot el món, i encara que sigui somniar, canviar-lo! El dia que la multitut ens n'adonem que el nostre futur està a les nostres mans, que tremolin els quatre que controlen el món!

Are You Awake?


No hay comentarios:

Publicar un comentario