viernes, 16 de enero de 2015

Quan em mori..

Quan em mori...

Quan em mori, vull dir, en aquell moment d'estar a punt de morir, m'agradaria no quedar-me amb coses per fer. Poder pensar que ho he donat tot per viure al màxim, per gaudir d'aquest regal que és la vida.

La vida i les circumstàncies de cada persona són ben diferents, però tot i que sóm diferents, cadascú viu la vida en primera persona, això és una cosa intrínsica en la vida. La teva vida és teva, i no hi ha ningú millor que tu, per escollir com viure-la.

De vegades les coses sens fan una muntanya. Una tragèdia dins la nostra vida pot semblar enorme, però està clar que quan la compares amb altres vides, altres desgràcies que no passen tant lluny de casa, potser arribes a relativitzar la situació.

Ja fa temps que vaig Despertar, i tinc la sensació que des de llavors he canviat la meva vida en dos sentits ben marcats:

El primer, és que intento passar la fase d'ensorrar-te quan passa una tragèdia, i concentrar-me en sortir endavant, en veure més enllà i buscar altres camins, inclús, la part positiva de la circumstància. Això m'ajuda a ser feliç més temps de la meva vida, i sobretot a passar aquest temps buscant camins que m'omplin d'alguna manera.

El segon potser és el més dur: Recordar-me de que puc morir en qualsevol moment. Això és així, la vida és un misteri, no n'entenem res, però que sapiguem, només hi ha una partida. Pensar en això, m'ajuda a valorar el que tinc, i a saber que sempre, sempre, val la pena lluitar pels teus somnis, per moltes coses que hi tinguis en contra, la felicitat és estimar el que fas. Entendre això em va comportar canviar a meva vida totalment, sortir de la zona de confort econòmic, de la rutina d'oficina, de lo que se suposa que haig de fer amb la meva edat, com a dona, etc....passo de tot, ja sé què em fa feliç, i quan ho trobes, no pots fer més que lliutar incansablement per aconseguir allò que desitges. Sobretot, i el més important, que gaudim el camí, que en realitat, és la vida!

Feliç divendres a tots i totes, i ànims, amb força i convició, podem aconseguir EL QUE DESITGEM!

No hay comentarios:

Publicar un comentario