jueves, 12 de marzo de 2015

Sense opció a rendir-se!

Bon dia!

Ja feia dies que no escrivia...La cosa és que ara anem molt liats.
Nous reptes per assolir en un any que sembla que no ha començat gaire bé...La Crisi, poca feina, situació econòmica límit...és molt fàcil dir que ens en sortirem, que tot canviarà, però qual la merda t'enfonsa és difícil veure més enllà...

Però aquest any sembla que he definit bé el meu objectiu. És un somni de fa molt temps...
Quan era petit recordo el sentiment de Refugi en la música, en aquella cançó preferida, que revovinava una i una altra vegada al "radiocassete" de doble platina, clar que sí, jejej

Amb AWAKE, estem preparant un Nou Disc. Les millors cançons que hem composat aquest últim any, i en les que m'ha inspirat una Profunda necessitat de canvi, de renovació. Un missatge clar de superació personal, en el viatge de la vida, amb lo bo i lo dolent.

Només espero i somnio amb fer cançons que algun dia inspirin a altres persones igual que m'han ajudat a mi altres cançons durant la meva vida, i com suposo que t'haurà passat a tu també.

Ara AWAKE torna a ser un PowahTrio! Germans Pla, Marky i  Dídac, i jo mateixa! Amb una colla de temes nous, un gran amic que ens produirà i enregistrarà, el Ciscu! Crack! I moltes ganes de fer la esperada gira per Europa!

De moment molta feina, i amb molta inspiració, que ajuda a llevar-se cada matí amb ganes de canviar el món!

No hay comentarios:

Publicar un comentario