jueves, 28 de abril de 2016

AWAKE abaix de l'escenari

AWAKE som una família. Així ho sento tant dels components que som, com dels fans, seguidors i amics i família que ens ajudeu a fer realitat els nostres somnis.
Quan baixem de l'escenari, és el millor moment, la millor sensació que es pugui experimentar...just aquells moments després d'haver-te deixat la pell fent la teva música...la teva...això no té preu.
Per la resta som persones potser una mica extranyes, amb dies que són una muntanya russa d'emocions. Com es pot ser tant feliç en un moment i caure a la depriment realitat de sobte?

Crec que són coses que ens passen a tots, a tu també...No has pensat mai què fas aquí? Perquè ets qui ets i no una altra persona? Perquè aquell dia vas decidir agafar un camí, i potser et preguntes què hagués passat si haguéssis anat per un altre...Hi ha moments en la vida en que has de prendre decisions importants. Importants de debò, no com quin cotxe em compro, o si em tallo els cabells...decisions que afectaràn el teu destí i que hauràs d'afrontar...
Jo la vaig prendre, recordo el moment, i ara em cal ser forta i seguir endavant amb els meus valors, intentar se fidel a com crec que s'han de fer les coses, a com crec que m'hauria de prendre la vida i quines seràn les meves responsabilitats, quines les conseqüències i quin preu hauré de pagar...

Sóc dels que creiem que en les pitjors circumstàncies, és quan un ha de treure el millor de sí mateix. És com una llum, un Au Fènix dins el pit, que de sobte explota i ja no pots deixar de pensar-ho. Cada dia, cada segon, agraeixo el que tinc, i penso en la sort tant inmensa que tinc de tenir a tota la família, amics i Awake family al meu voltant. Tot i que és una època difícil, molt difícil per tothom, per tu, per mi, i per als nostres, segueixo creient que aquest és el moment! Ja fa molt temps que ho tinc al cap i no puc parar de pensar-hi, anys! Crec que ara és el moment, el moment en que les circumstàncies són una merdassa, en que la Nostra Generació podem canviar el món!
No puc donar l'esquena a la realitat, no puc fer veure que no sé com està el món!No puc queixar-me perque en realitat encara tinc molta sort, hi ha gran part de la humanitat que mor de fam a cada instant! I crec que és el Meu moment, el Teu moment, el Nostre!!
Vull canviar el món, acabar amb la fam, la desigualtata, la contaminació, vull un món millor per a les meves nevodes! Vull transmetre un missatge de canvi, i arribar a aquells que encara no han Despertat.
Awake és això, som persones com tú, que compartim penes i glòries, i que tenim La Força dins nostre per canviar el món, és el moment de la Nostra Generació, el moment de que el Bé guanyi! El moment de "New Age".
Aviat enregistrarem nou Sigle, espero que pugui ser Iron Wings!! Gràcies pel teu suport, el fet que estiguis llegint això ara mateix em fa feliç!

No hay comentarios:

Publicar un comentario